Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2018

Σεμινάριο για το νεανικό διαβήτη από την "Γλυκιά Ισορροπία"

Ο Σύλλογος ΓΛΥΚΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ  Ημαθίας ενημερώνει τους Πτυχιούχους Νοσηλευτές της Περιφερειακής μας Ενότητας, ότι στις 10/03/2018 ημέρα Σάββατο, θα πραγματοποιηθεί στην Κοζάνη, σεμινάριο για Σχολικούς Νοσηλευτές, από την κα Γαλλή, Παιδοενδοκρινολόγο του
Νοσοκομείου Παπαγεωργίου, Α’ του τμήματος Παιδαγωγικού Νεανικού Διαβήτη. Η παρακολούθηση του σεμιναρίου είναι δωρεάν, και για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο του Προέδρου (6973598197).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...