Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2017

Συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες των μαθητών του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Νάουσας

Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Νάουσας συμμετείχαν στις οργανωμένες αθλητικές δραστηριότητες του 1ου Γυμνασίου Νάουσας στο πλαίσιο εορτασμού της 4η Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού με σύνθημα: «ΑΘΛΟΥΜΑΙ –ΧΑΡΑΖΩ ΤΟ
ΜΕΛΛΟΝ».
Ο στόχος της δράσης ήταν διπλός από τη μία να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν αθλήματα με στόχο τη βελτίωση της φυσική τους κατάσταση και την εγκαθίδρυση υγιεινών στάσεων και αντιλήψεων για την προαγωγή του ευ ζην. Από την άλλη η καλλιέργεια της συνεργασίας η προαγωγή της ευγενούς άμιλλας η συμπερίληψη των μαθητών μας στο γενικό σχολείο. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα παιδιά του Ε.Ε.Ε.ΕΚ  πρωταγωνίστησαν εκπαιδεύοντας τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου στο Μπότσια (Boccia). Με τη σειρά τους τα παιδιά χωρίς κινητικές δυσκολίες δοκίμασαν να παίξουν μπάσκετ σε αναπηρικό αμαξίδιο.
Ο εορτασμός της 4ης πανελλήνιας ημέρας σχολικού αθλητισμού ολοκληρώθηκε σε κλίμα φιλίας, αλληλοαποδοχής και ισοτιμίας. Δόθηκε η «εκκίνηση» για σκέψη και κινητοποίηση σε πολλούς τομείς, όπως η άθληση και τα οφέλη της, η καταπολέμηση του στίγματος «άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...