Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Εν, δικηγορική, αποστρατεία η Φανή Οικονόμου!

Την συνταξιοδότηση επέλεξε, αν και νεότατη, η φίλη δικηγόρος Φανή Οικονόμου, την οποία τίμησε ο δικηγορικός σύλλογος Βέροιας, χθες Τρίτη, την μέρα της γιορτής του προστάτη των νομικών, Αγίου Διονυσίου του Αρεοπαγίτη.Την κα. Οικονόμου τίμησε για την
προσφορά της στα δικηγορικά κοινά της Ημαθίας ο αντιπρόεδρος του "δικηγορικού" Φώτης Καραβασίλης. Καλή επιτυχία στη νέα της ζωή, με υγεία και ευτυχία και με την ευχή ο φίλος μου ο Στέργιος να μην την...απασχολεί πλέον στα χτήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...