Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Ευχαριστήριο της Ευγενίας Ζάλιου – Μπασιακούλη

Ευχαριστούμε θερμά το Ιατρικό, Νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό της Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου μας και ιδιαίτερα την εξαίρετη Ιατρό κα Όλγα Μπούροβα,Επιμελήτρια Α’, για τις άριστες ιατρικές και νοσηλευτικές υπηρεσίες που πρόσφεραν στον αγαπημένο μας σύζυγο και
πατέρα Κωνσταντίνο Μπασιακούλη κατά την διάρκεια της νοσηλείας του.

Το Νοσοκομείο της πόλης μας παρέχει υψηλού επιπέδου περίθαλψη και οφείλουμε να το διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού.



Οικογένεια Ευγενίας Ζάλιου – Μπασιακούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...