Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Τα "Παιδιά της Άνοιξης" ευχαριστούν τον Στρατηγό της ΙΜΠ


«Τα Παιδιά της Άνοιξης» ευχαριστούν θερμά τον διοικητή, υποστράτηγο της πρώτης μεραρχίας πεζικού Βέροιας, Βύνιο Γεώργιο για το φαγητό, την υπέροχη ατμόσφαιρα και  τη  ζεστή φιλοξενία στη θερινή λέσχη αξιωματικών Βέροιας. Τα παιδιά, ενθουσιάστηκαν
με την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του στρατού καθώς ήταν μια εμπειρία που τους έμεινε αξέχαστη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...