Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Η υλοποίηση μιας υπόσχεσης: Του Γιώργου Βασιλείου, δημοτικού συμβούλου Νάουσας

Πριν από μερικούς μήνες, έθεσα σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νάουσας, το γεγονός της μη τοποθέτησης καινούργιων κάδων στον συνοικισμό Π. Ζερβοχωρίου που είναι και το χωριό μου, την στιγμή που καλύφθηκαν πλήρως όλοι οι υπόλοιποι συνοικισμοί του δήμου.
Για να είμαι ειλικρινής, πίστευα ότι η ενέργεια αυτή ήταν εσκεμμένη.
Τότε λοιπόν πήρα την διαβεβαίωση, ότι σύντομα θα
τοποθετηθούν καινούργιοι κάδοι και στο χωριό μου, πράγμα που δεν πίστεψα όμως.
Παρόλο αυτά. Λίγο χρόνο μετά, ο δήμος δια των αρμοδίων οργάνων του, υλοποίησε την υπόσχεσή του. Μάλιστα δείχνοντας ιδιαίτερη ευαισθησία, στην οποία δεν μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα, τοποθέτησε μόνο στον συνοικισμό Π. Ζερβοχωρίου, κάδους τελευταίας και πρωτοποριακής τεχνολογίας, βορειοκορεάτικης μάλιστα προέλευσης, που προμηθεύτηκε τελευταία.
Οι κάδοι αυτοί, όπως φαίνεται εξάλλου και στον κάδο της φωτογραφίας που είναι τοποθετημένος μπροστά στο δημοτικό σχολείο του χωριού, διαθέτουν μόνο τρείς ρόδες, και αυτό για να είναι πιο σταθεροί στο έδαφος. Επί πλέον έχει ληφθεί μέριμνα και για τα τετράποδα που αναζητούν το φαγάκι τους. Έτσι είναι πάντα ανοιχτοί από πάνω, για να μπορούν να μπαίνουν άνετα μέσα σ’ αυτά, και κλείνουν αυτόματα, μόνο όταν βρέχει. Επί πλέον, όπως διακρίνεται και στην φωτογραφία, είναι κατασκευασμένοι και με μία μικρή τρύπα στη μπροστινή τους πλευρά, έτσι ώστε να διευκολύνεται η έξοδος των τετράποδων από αυτούς, χωρίς ιδιαίτερο κόπο, μόλις αυτά χορτάσουν.
Πληροφορίες που συνέλεξα μάλιστα από τους κατοίκους του χωριού, αναφέρουν ότι η τοποθέτησή τους δημιούργησε, όχι μόνο αίσθηση, αλλά και απόλυτη ικανοποίηση.
Εγώ δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω, εκτός από το να αναφέρω πόσο άδικος ήμουν, όταν ασκούσα έντονη κριτική στον δήμαρχο, που πυκνά-συχνά ισχυρίζονταν, ότι ο δήμος της Νάουσας είναι πρώτος στην Ευρώπη.

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑΟΥΣΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου