Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Επιτραπέζιο ροδάκινο. 50 λεπτά το τελάρο στον έμπορο!

"Είμαι σε πλήρη απόγνωση. Πήγα στον έμπορο για τα ροδάκινα και μου είπε 50 λεπτά το τελάρο, να συμφωνήσουμε και να πάμε να μου δώσει το "χαρτζιλίκι" μου. Δηλαδή δυο τελάρα για να πάρω ένα ψωμί. Δεν πρόκειται να τα μαζέψω. Έτσι μου έρχεται να κόψω τα δένδρα με
τα ροδάκινα επάνω και να πάω να τα αφήσω έξω από τα σπίτια των κυβερνητικών βουλευτών" μας είπε, φανερά απογοητευμένος, ο αναγνώστης μας  Β.Τ. Μεταφέρουμε την απόγνωση του στους βουλευτές, αφού η δική τους κυβέρνηση είναι υπόλογη για τη συνέχιση του ρωσικού εμπάργκο, με την ΕΕ να μοιράζει ψίχουλα για αυτό στον αγροτικό κόσμο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...