Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Το πρώτο πιστοποιητικό ολοκλήρωσης φοίτησης σε προσφυγόπουλο

   
Το πρώτο πιστοποιητικό επιτυχούς  παρακολούθησης, σε μαθητή – πρόσφυγα της ΔΥΕΠ του Γυμνασίου Βεργίνας, απονεμήθηκε από τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, κ. Αναστασία Μαυρίδου, στο Κέντρο Φιλοξενίας Αρματολού Κόκκινου στην Αγία Βαρβάρα. Η
απονομή έγινε την Παρασκευή 20 Ιουνίου 2017, ημέρα λήξης του διδακτικού έτους των Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων.
      Παρόντες ήταν η Συντονίστρια της ΔΥΕΠ του Γυμνασίου Βεργίνας, οι Διδάσκοντες καθηγητές και η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών Θεμάτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...