Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Χρόνια πολλά Απόστολε!

Με τον Απόστολο Γκαντίρη συνδεόμαστε με φιλία από την εποχή που ήρθε στη Νάουσα, δημιουργώντας τον ραδιοφωνικό σταθμό "Ράδιο Νάουσα FM, 88.7". Του
εύχομαι σήμερα, μέρα της γιορτής του τα έτη του πολλά και να συνεχίσει να είναι ο μαχητής  της δημοσιογραφίας που πρωτογνωρίσαμε 25 χρόνια πριν.Χρόνια πολλά αδερφέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...