Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Ο...πανταχού παρών Τάσος!

Στο δημοτικό συμβούλιο της Νάουσας παραβρέθηκε ο πολιτευτής της ΝΔ κ.Τάσος Μπαρτζώκας, συνοδευόμενος από τον "διόσκουρο" του, μέλος της ΝΟΔΕ Ημαθίας κ. Πέτρο Ανδρεανίδη, παρακολουθώντας την αρκούντως...επεισοδιακή συνεδρίαση, έχοντας και εξ...
δεξιών του τον πρόεδρο της "τοπικής" της ΝΔ κ.Σταύρο Ζάχο! Μάλλον και οι τρεις τους πήραν μια πρόγευση των...βουλευτικών εκλογών, όποτε και αν γίνουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...