Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Συντριπτικό ΟΧΙ των αναγνωστών μας στο κλείσιμο των δρόμων από τους αγρότες. Η ψηφοφορία συνεχίζεται

Μόλις 9 από τους 88 (ποσοστό 10%) αναγνώστες μας που ψήφισαν για το σχετικό μας ερώτημα αν συμφωνούν ή όχι με το κλείσιμο των δρόμων από τους αγρότες, ψήφισαν θετικά σε αυτή την μορφή κινητοποίησης. 46
(ποσοστό 62%) λένε όχι στο κλείσιμο, ενώ 33 (ποσοστό 37%) ψήφισαν να κατέβουν ενωμένοι οι αγρότες στην Αθήνα. Η ψηφοφορίας μας συνεχίζεται. Όποιος θέλει μπορεί να το κάνει στο μπάνερ που υπάρχει στο άνω δεξιό άκρο του blog μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...