Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

H βασιλόπιτα του συλλόγου προσκυνητών Αγίου Όρους Αλεξάνδρειας

Ο Σύλλογος Προσκυνητών Αγίου Όρους Αλεξάνδρειας και Περιχώρων θα πραγματοποιήσει την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας την Κυριακή  12 Φεβρουαρίου 2017 το μεσημέρι στην αίθουσα
ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΚΗΠΟΣ  στην Αλεξάνδρεια, όπου θα επακολουθήσει γεύμα.
Θα προηγηθεί εκκλησιασμός το πρωί της ίδιας ημέρας 12Φεβρουαρίου 2017 στην Ιερά Μονή Αγίας Κυριακής.
Προσκαλούνται τα μέλη του Συλλόγου και οι φίλοι του Αγίου Όρους με τους οικείους τους να συμμετάσχουν στις παραπάνω εκδηλώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...