Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η βασιλόπιτα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας έκοψε την Παρασκευή 27 -1-2017 τη βασιλόπιτα στα γραφεία της. Η Διευθύντρια ευχήθηκε στους υπαλλήλους προσωπική και
οικογενειακή ευτυχία, καλή συνεργασία και συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών προς τους πολίτες και εκπαιδευτικούς.Ακολούθησε δεξίωση με την παρουσία όλων των υπαλλήλων της Διεύθυνσης μέσα σε χαρούμενο και εορταστικό κλίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...