Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Η κοπή της βασιλόπιτας του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ δήμου Νάουσας

Στο ζεστό χώρο του κυλικείου του Cineria πραγματοποιήθηκε η κοπή της πίτας του κδαπ-μεα. Παρόντες τα παιδιά, οι γονείς τους και οι δασκάλες τους. Η πρόεδρος του Νομικού Προσώπου κ. Αθηνά Μαλάκη όχι μόνο έκοψε την πίτα αλλά ήταν και η τυχερή αφού στο κομμάτι του
Ν.Π. βρισκόταν το φλουρί. Στα παιδιά μοιράστηκαν τσουρέκια με τυχερό το Δημήτρη Καλαιτζίδη, ο οποίος πλημμύρισε από ενθουσιασμό!
Το 2017 να είναι μια όμορφη και δημιουργική χρονιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...