Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Τον ΦΑΣ δεξιώθηκε ο δήμαρχος Νάουσας κ.Κουτσογιάννης

Τους ποδοσφαιριστές, το προπονητικό επιτελείο και τη διοίκηση του ΦΑΣ Νάουσα δεξιώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης ο Δήμαρχος Νίκος Κουτσογιάννης και ο Αντιδήμαρχος Στέλιος Δάγγας, στο
εστιατόριο 'Σπονδή'.

Στη διάρκεια της ευχάριστης βραδιάς ο Δήμαρχος συνεχάρη τη Διοίκηση για τις προσπάθειες που κάνει να επαναφέρει την ποδοσφαιρική ομάδα σε κατηγορίες που αρμόζουν στην ποδοσφαιρική ιστορία της Νάουσας, και πρόσθεσε ότι από την επόμενη χρονιά ο Δήμος Νάουσας θα είναι και έμπρακτος συμπαραστάτης αυτής της προσπάθειας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φοιτητές από το Τμήμα Γεωπονίας του ΑΠΘ, στη Νάουσα

  Τη Νάουσα επισκέφτηκαν πρόσφατα φοιτητές του τμήματος Γεωπονίας του Α.Π.Θ., με ειδίκευση στην Αρχιτεκτονική Τοπίου. Οι φοιτητές