Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Τον Άκη προτιμά για συγκάτοικο στην "φυλακή" ο… δήμαρχος!

Η συζήτηση έχει ανάψει  στο δημοτικό συμβούλιο Νάουσας, έχουν πέσει, ένθεν, κακείθεν, βολές για την πολύμηνη καταδίκη νυν και τέως προέδρου της ΕΤΑ, λόγω οφειλών στους εργαζομένους και ο σύμβουλος της μείζονος μειοψηφίας, παλιός καθηγητής στο Λύκειο του νυν δημάρχου, κ. Τάκης Δημησκής, προσπαθεί να σπάσει την ένταση, λέγοντας με χιούμορ στον κ. Κουτσογιάννη. «Ελπίζω μόνο να
μην πας φυλακή»!
«Αν είναι να με βάλουν μέσα θα ζητήσω να είμαι στο ίδιο κελί με τον Άκη Τσοχατζόπουλο, σύντροφο πολλών εδώ  στο δημοτικό συμβούλιο» του απάντησε, γράφοντας… τρίποντο από τα 7,25 μέτρα. Απάντηση πάντως στο «πράσινο» καρφί του δεν πήρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...