Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Περί δεοντολογίας ο λόγος...

Οι αναγνώστες σε αυτό το φιλόξενο blog γνωρίζουν ότι ουδέποτε αρνηθήκαμε την κατάθεση απόψεων, πλην αυτών των ναζιστικών συμμοριών. Σήμερα Παρασκευή, στις 6.10 το απόγευμα λάβαμε μια επιστολή του αγαπητού φίλου, τέως δημάρχου Νάουσας κ.Τάσου Καραμπατζού, την οποία ο ίδιος είχε προφανώς στείλει για δημοσίευση σε εφημερίδα μια μέρα πριν και κυκλοφόρησε σήμερα το απόγευμα. Η δική μας θεώρηση για την δημόσια γραφή είναι ότι δεν υπάρχουν πατρίκιοι και πληβείοι, μεγάλοι και μικροί. Δεν ξέρω αν με
3.000 αναγνώστες καθημερινά θεωρούμαστε ως ένα...μικρό μέσο ενημέρωσης! Το ζητούμενο είναι ισότητα στην πληροφόρηση για όλους, έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει, οφείλουμε να υπερασπιστούμε την δημοσιογραφική μας δεοντολογία και να μην μπούμε στην λογική ενός κακώς εννοούμενου ανταγωνισμού. Ούτε ηγεμόνες της ενημέρωσης επιδιώξαμε να γίνουμε, ούτε και χωροφύλακες της ελευθερίας επιλογής του μέσου που θα επιλέξει ο καθένας πολίτης να καταθέσει την άποψη του. Τα δικά μας ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ είναι ελεύθερα για όλους, πλην ναζιστών όπως προείπαμε, αρκεί να έχουν την ίδια αντιμετώπιση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...