Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Επανέρχεται η αποζημίωση των δημοτικών συμβούλων

Ένα… χαρμόσυνο μήνυμα για τους δημοτικούς συμβούλους φέρνει  το σχέδιο νόμο για τους ΟΤΑ, αφού αίρεται η κατάργηση της αποζημίωσης τους για τις συμμετοχές τους σε συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου.  Οι σύμβουλοι, πέραν αυτών που λαμβάνουν αντιμισθία από τον δήμο, δικαιώνονται αποζημίωση μέχρι και για
τέσσερις συνεδριάσεις το μήνα, το ύψος της οποίας δεν μπορεί να υπερβαίνει κάθε φορά το 1% της αντιμισθίας του δημάρχου της Αθήνας.  Αν υπολογίσουμε ότι ο κ. Καμίνης ανταμείβεται  με 4.000 ευρώ περίπου μηνιαίως, οι δημοτικοί σύμβουλοι θα λαμβάνουν 40 ευρώ ανά συνεδρίαση. Ποσό ελάχιστο μεν, αλλά καθόλου ευκαταφρόνητο στην μνημονιακή περίοδο που διάγουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...