Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Διαχωρισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης

Τον διαχωρισμό της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης, με την δημιουργία θέσης γενικού γραμματέα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης από τις 1η Ιανουαρίου του 2017 προβλέπει το νέο νομοσχέδιο για τους ΟΤΑ που
θα φέρει η κυβέρνηση στη Βουλή. Προφανώς η ενέργεια αυτή κινείται σε σωστή κατεύθυνση  ,αφού το μέγεθος της  Κεντρικής Μακεδονίας και το πλήθος των αρμοδιοτήτων της δεν μπορούσαν να εξυπηρετηθούν  από την υφιστάμενη Αποκεντρωμένη Διοίκηση,τα όρια των αρμοδιοτήτων της ξεκινούσαν  από την Αλεξανδρούπολη και κατέληγαν στην Κατερίνη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...