Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Οδυρμοί και...αναστεναγμοί των συνταξιούχων της Ημαθίας στις Τράπεζες!

Ουρές σχηματίστηκαν, χθες, Τετάρτη πρωί, στις εισόδους των Τραπεζών και στην Ημαθία, από αλλόφρονες συνταξιούχους που
αγωνιούσαν να δουν το τι έγινε με τις συντάξεις τους και την περικοπή, σε ορισμένους εξ αυτών, ή την κατάργηση του ΕΚΑΣ. Σαν να μην πέρασε μια μέρα από τα περσινά capital controls! Τελικά είμαστε έθνος ανάδελφον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...