Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Το νέο συμβούλιο της "Γλυκιάς Ισορροπίας"

Την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016 ο σύλλογος διαβητικών Ημαθίας «ΓΛΥΚΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ» πραγματοποίησε εκλογική-απολογιστική συνέλευση. Το νέο διοικητικό συμβούλιο που εξελέγη έχει ως εξής:


      ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             Ιωαννίδης    Κων/νος
      ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                    Δούμου       Καίτη
      Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                     Μελιτζανή    Σταυρούλα
     ΤΑΜΙΑΣ                                    Ιωάννου      Μαγδαληνή
      ΕΦΟΡΟΣ ΔΗΜ.ΣΧΕΣΕΩΝ     Λεπίδου      Ευγενία

            ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ

Χαρατσιάρης        Ιωάννης
Σαμαρά                 Δήμητρα

       ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Αδαμίδης              Παναγιώτης
Ταχυδρομίδης      Θεόδωρος
Νούκος                 Αναστάσιος

                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...