Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Εκδήλωση της "Γλυκιάς Ισορροπίας" για τις εξελίξεις στα διαβητικά σκευάσματα στον Άγιο Γεώργιο Βεροίας

Την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου  ο σύλλογος διαβητικών Ν.Ημαθίας «ΓΛΥΚΙΑ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ»  σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό σύλλογο Αγίου Γεωργίου Βεροίας πραγματοποίησαν ενημερωτική ημερίδα για τον Σακχαρώδη διαβήτη, στο χώρο του Πνευματικού Κέντρου του Αγίου Γεωργίου. Προηγήθηκαν μετρήσεις σε όλους τους παρευρισκομένους και τα
αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά. Πιστεύουμε ότι  βασικός παράγοντας  αποτελεί, ο καθημερινός τρόπος ζωής τους σε σχέση με την αγροτική εργασία με την οποία ασχολούνται.
Ομιλητές ήταν ο αντιπρόεδρος του Ιατρικού συλλόγου Ημαθίας, διαβητολόγος κ.Χ’’ιωαννίδης Λ. και ο διαιτολόγος-διατροφολόγος κ.Κουτρουλιάς  Φ. του Νοσοκομείου Ναούσης. Συνοπτικά ο κ.Χ’’ιωαννίδης ανέφερε για τις νέες φαρμακευτικές  εξελίξεις, την κυκλοφορία νέων σκευασμάτων χαπιών  και ινσουλίνης  αρκετά μεγάλης διάρκειας έως και μίας εβδομάδας καθώς και για την μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων. Άμεση συμμετοχή του κοινού στην παρουσίαση-συζήτηση από τον κ. Κουτρουλιά για το θέμα της διατροφής αποσαφηνίζοντας τις απορίες για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να  έχει ο διαβητικός στο διαιτολόγιό του.
Για τον σωστά ρυθμιζόμενο διαβήτη απαιτείται ΑΠΟΔΟΧΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΑΣΚΗΣΗ .
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν, ο Αντιδήμαρχος Βέροιας κ.Παπαδόπουλος Β. και η δημ. συμβ. Βεροίας κα Ιακωβίδου Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...