Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Συμμετέχουν οι φοροτεχνικοί της Ημαθίας στις κινητοποιήσεις της ΓΣΕΒΕΕ

 Το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ε.Ε. Π.Ε Ημαθίας έχοντας εκφράσει την αντίρρηση του για το θέμα του νέου ασφαλιστικού και τα προβλήματα που θα δημιουργήσει σε όλους μας, στο σύνολο των ελευθέρων επαγγελματιών και μικρομεσαίων
αποφάσισε να συμμετέχει στις κινητοποιήσεις που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΒΕΕ την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016.
     Συμμετέχουμε στις συγκεντρώσεις μαζί με τις Ομοσπονδίες των Επαγγελματοβιοτεχνών και τους Εμπορικούς Συλλόγους.

Ζητάμε την συμμετοχή ΟΛΩΝ των συναδέλφων με κλείσιμο των γραφείων την Τετάρτη 9 Μαρτίου.

     Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν εάν και εφόσον γίνει η κατάθεση του, εκτρώματος, Ασφαλιστικού Νομοσχεδίου στη Βουλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...