Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

"Χριστούγεννα στην πόλη". Συνεχίζονται οι εκδηλώσεις της ΚΕΔΑ Αλεξάνδρειας

Τελευταία εβδομάδα του χρόνου και οι εκδηλώσεις‘’Χριστούγεννα στην πόλη’’ συνεχίζονται με το κουκλοθέατρο ‘’τα Χριστούγεννα του κυρίου Σκρουτζ’’ στις
18:30 στον πεζόδρομο πλησίον Πνευματικού Κέντρου.
Αύριο στις 29 Δεκεμβρίου η τελευταία για φέτος εκδήλωση με το μεγάλο αποχαιρετιστήριο πάρτι για τους μικρούς μας φίλους (Ξυλοπόδαροι, καλικάντζαροι, μάγοι).Ώρα έναρξης 18:30 στο Πνευματικό Κέντρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...