Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Με την Έλενα Δεληχρήστου η γιορτινή βραδιά του Λυκείου Ελληνίδων Νάουσας

Μια γιορτινή βραδιά περιμένει τους φίλους του Λυκείου Ελληνίδων Νάουσας στις "Τέσσερις Εποχές" στον Άγιο Νικόλαο, το βράδυ της Τρίτης 29ης Δεκεμβρίου.
 "Ελάτε να αποχαιρετίσουμε μαζί το 2015 και να γλεντήσουμε με
τις μελωδίες της Ελένης Δεληχρήστου" αναφέρει η πρόεδρος του εξαιρετικού αυτού συλλόγου, Βάσω Μπάιτση.
 Για πληροφορίες-κρατήσεις  στην κ.Σταυρούλα Τσιάρκα  τηλ.6986002753

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...