Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Αγιοβασίλης έρχεται από του...Καισαρίδη!

"Αγιοβασίλης έρχεται από του..Καισαρίδη" ερμηνεύουν τα πρωτοχρονιάτικα κάλαντα οι δυο αγιαβασίληδες της φωτογραφίας μας, που έκαναν στάση να πουν τα κάλαντα στον Τάσο Καισαρίδη, στο κατάστημα του στην Κωνσταντινίδη. Από εμάς στον Τάσο, αλλά
και τον Γιώργο (που βρίσκεται σε φόρμα όλες τις ώρες της ημέρας) τα καλύτερα για αυτούς και τις οικογένειες τους και φυσικά στην  κυρία Βάσω, την αρχόντισσα της αγοράς μας, επί δεκαετίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσληψη 12 εργατών για το έργο ανάδειξης του Αρχαίου Γυμνασίου της Μίεζας

 Ο Δήμος Ηρωικής Πόλε ως Νάουσας ανακοινώνει την πρόσληψη δώδεκα ατόμων του κλάδου ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών, ειδικότητας ΥΕ Εργατών Οικο...