Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Χρόνια πολλά στον διοικητή, τους αξιωματικούς, τα στελέχη και τους καταδρομείς της Β΄ΜΚΔ

Η φωτογραφία είναι πενταετίας (εξ ου και αδυνατισμένος τω καιρώ εκείνω!) και έχει ληφθεί στη χειμερινή άσκηση της Β΄ΜΚΔ, στην Κουτσούφλιανη. Αν και δεν είχα την τιμή να υπηρετήσω τις καταδρομές, αλλά το Πυροβολικό, όπου συμμετείχα σε πάνω από 15 διαμεραρχιακές ασκήσεις (από το Μελενικίτσι, μέχρι τον
Ασκό και το Πάικο) πάντα εκτιμούσα τις Ειδικές Δυνάμεις της πατρίδας μας. Εύχομαι χρόνια πολλά, με υγεία και ευλογία Θεού, στον διοικητή της Β΄ΚΔ, τους αξιωματικούς, τα στελέχη και τους καταδρομείς της, οι οποίοι είναι πάντα ετοιμοπόλεμοι να προασπίσουν τα Ιερά και τα Όσια της φυλής μας. Ευχές στον διοικητή της ΙΜΠ Στρατηγό Νομικό και σε όλους τους υφισταμένους του, όπως και σε όλους τους άνδρες και τις γυναίκες των Ενόπλων μας Δυνάμεων.
Θόδωρος Ελευθεριάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...