Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Πάντα με κέφι ο καρτσούνος του 5ου δημοτικού!


Πάντα με κέφι που δημιουργεί ο Χρήστος Φίτος και η ποντιακή γειτονιά του 5ου δημοτικού σχολείου, άναψε και φέτος ο καρτσούνος, με έναν όμως νεωτερισμό. Δεν στήθηκε στο προαύλιο του σχολείου, αλλά η γειτονιά αποφάσισε να τον ανάψει σε παρακείμενο οικόπεδο. Τώρα για να...
ψάξει για λίρες, μη δίνοντας στόχο; Είναι ένα ερώτημα που δεν μπορεί να απαντηθεί χρονιάρες μέρες! Και του χρόνου με υγεία σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...