Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Δημοτικό συμβούλιο στη Νάουσα, σήμερα στις 3 το μεσημέρι, με κύριο θέμα το "μουσείο" στο δημοτικό κατάστημα Αγγελοχωρίου

Με κύριο θέμα την αποδοχή από το σώμα της απόφασης ένταξης του έργου  ¨Μετατροπή τμήματος του πρώην δημοτικού καταστήματος Αγγελοχωρίου σε εκθετήριο λαογραφικής, αγροτικής και πολιτιστικής κληρονομιάς" που
είναι ενταγμένο στο LEADER και η σύμβαση του πρέπει να υπογραφεί μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου, συνεδριάζει σήμερα Δευτέρα, στις 3 το μεσημέρι, το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...