Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Ο πρόεδρος...χαζοπαππούς!

Κρατώντας το παραδοσιακό σημαιάκι των παρελάσεων με τη γαλανόλευκη παρακολούθησε την παρέλαση της Βέροιας, ο πρώην πρόεδρος του νομαρχιακού συμβουλίου κ.Θανάσης Κοπατσιάρης. Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων του ως...
χαζοπαππού φυσικά, αφού η "φωτιά" που άναψε στην καρδιά του η εγγονούλα του είναι μεγαλύτερη από αυτή στα "αναστενάρια" όπου πρωτοστατεί ο Θανάσης! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου πρόεδρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...