Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Στρατηγός Μπαντουβάκης. Ένας φίλος από τα παλιά!

Στην επέτειο του ΟΧΙ στη Βέροια βρέθηκε ο  Περιφερειακός Διευθυντής της ΕΛΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας Υποστράτηγος κ.Μπαντουβάκης, ο οποίος επί σειρά ετών υπηρέτησε την Ημαθία ως Αστυνομικός της Διευθυντής. Ο Στρατηγός Μπαντουβάκης
δημιούργησε μόνο φίλους στους νομοταγείς πολίτες της περιφερειακής μας ενότητας, καθώς και στους συναδέλφους που ασχολούνται με το αστυνομικό ρεπορτάζ. Ευρυμαθής, χαμηλών τόνων και ιδιαίτερα επικοινωνιακός, ο φίλος Νίκος Μπαντουβάκης είναι σίγουρο ότι θα έχει ακόμη μεγαλύτερη σταδιοδρομία, αφού το αξίζει. Τα σέβη μας Στρατηγέ!











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...