Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Άτυπη… παράσταση στη Γραμμένη για τα παιδιά της "Αράπιτσας"

Με πολύ χορό συνοδεύτηκε η κυριακάτικη αυτή τη φορά ορεινή… έξοδος των παιδιών της "Αράπιτσας". Μπορεί η μπύρα, το κρασί και οι καλοί μεζέδες να ήταν στην πρώτη θέση της ημερήσιας διάταξης στο κάμπινγκ της Γραμμένης, ωστόσο
όταν αρχίζει η μουσική, για τους χορευτές του συλλόγου όλα περνάνε σε δεύτερη μοίρα, αφού πρώτος στη σειρά έρχεται ο χορός! Ήταν σαν μια άτυπη παράσταση της ‘Αράπιτσας’ την Κυριακή, στη δροσιά του αγαπημένου κάμπινγκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...