Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Πρώτη θέση στον δίσκο για την Σοφία Καϊσίδου της Γ.Ε Νάουσας

 Με την κατάκτηση της 1ης θέσης στο Δίσκο με επίδοση 39.95 η  Σοφία Καϊσίδου επέστρεψε από την Λάρισα.Η αθλήτρια της «Γυμναστικής Ένωσης Νάουσας» συμμετείχε στην διεθνή συνάντηση των εθνικών ομάδων Π-Κ της Ελλάδος και της Κύπρου που έγινε στη Λάρισα την Πέμπτη 6/8 . Η επιτυχία της Σοφίας Καϊσίδου
και των υπόλοιπων  αθλητών της Γυμναστικής Ένωσης Νάουσας επιβραβεύουν την σωστή δουλειά που γίνεται στο σύλλογο Στίβου της Νάουσας  δίνοντας υποσχέσεις για την συμμετοχή αθλητών και σε μεγαλύτερες διοργανώσεις , εντός και εκτός συνόρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...