Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Γεύμα αγάπης στα παιδιά του ΚΔΑΠ-ΜΕΑ Νάουσας

Την Τρίτη 14 Ιουλίου τα παιδιά με ειδικές ανάγκες του κδαπ-μεα είχαν τη χαρά να απολαύσουν ανάσες δροσιάς στην όαση του Αγίου Νικολάου. Ο Τάσος Μπαμπάτσης και το «Νησί της Μαργαρίτας» έδειξαν για άλλη μία φορά τη συμπάθειά τους στα παιδιά του Κέντρου μας προσφέροντάς τους ένα γεύμα αγάπης στον υπέροχο χώρο του δίπλα στο ποτάμι. Γονείς,
προσωπικό και κυρίως τα παιδιά χαιρέτισαν με ιδιαίτερο ενθουσιασμό αυτήν τη ενέργεια νιώθοντας πως έχουν ανθρώπους δίπλας τους που τους στηρίζουν και τους στέκονται.



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ του Κ.Κ.Π & Α. του Δ. Νάουσας  



                                            ΑΘΗΝΑ ΜΑΛΑΚΗ- ΔΕΛΗΤΖΑΚΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...