Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Aπάντηση Φανιάδη σε Κουτσογιάννη και μια επισήμανση για τη μη τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας εκ μέρους του προέδρου της Ευξείνου Λέσχης

Επισυνάπτουμε την απάντηση του προέδρου της Ευξείνου Λέσχης Ποντίων Νάουσας κ. Φώτη Φανιάδη, ο οποίος όμως αντί να απαντήσει στο δικό μας ρεπορτάζ από το δημοτικό συμβούλιο Νάουσας και στα όσα είπε ο κ. δήμαρχος, απέστειλε την δική του θέση σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, πολλά εκ των οποίων δεν παρέστησαν στην συνεδρίαση! Επειδή ο αγαπητός πρόεδρος αναφέρεται στην επαγγελματικότητα που δείχνει στην επιχείρηση του, καλό θα ήταν να αντιληφθεί ότι δεν μπορεί να ακυρώνεται η δική μας αντίστοιχη επαγγελματική προσπάθεια. Δεν είναι δημοσιογραφικά δεοντολογικό λοιπόν. Ούτε και δεοντολογικό είναι να μην αναφέρεται το όνομα του μέσου που ανέδειξε, μέσα από ώρες παραμονής στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, τα όσα εκεί ελέχθησαν.
Φιλικά Θόδωρος Ελευθεριάδης

"Σε απάντηση, σε όσα ειπώθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο, από το δήμαρχο κύριο Κουτσογιάννη, θα ήθελα να γνωστοποιήσω, πως εκτός απ’ την παρορμητική μου φυσιογνωμία και το ταλέντο μου να παρασύρω τους συνανθρώπους μου, έχω προσφέρει πολλά για να καταφέρω να αυξήσω την ακροαματικότητα της πόλης μου, είτε μέσω
αθλητικών είτε μέσω πολιτιστικών συλλόγων. Όσες φορές κι αν μου ζητήθηκε, από οποιοδήποτε φορέα, να βοηθήσω• ήμουν εκεί, μιας και αφορούσε το καλό του τόπου μου. Έτσι κανείς δεν δικαιούται να μου προσάπτει, εμμέσως ή αμέσως, τον τίτλο του κερδοσκόπου και του συμφεροντολόγου. Στην επιχείρησή μου, λειτουργώ επαγγελματικά, όπως έχει αποδειχθεί. Ωστόσο, κατά την συμμετοχή μου σε Διοικητικά Συμβούλια συλλόγων, κατέχω τον τίτλο του ερασιτέχνη, αλλά και αγωνιζόμενου πολίτη, για τη διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Αυτός, πιστεύω, ότι είναι και ο λόγος, για τον οποίο κρίνομαι, γιατί χωρίς να επιβαρύνω κανέναν, ωφέλησα τους πολίτες και τους επαγγελματίες της πόλης μου, οι οποίοι και το εκτιμούν περισσότερο, από κάθε κάτοχο πολιτικού αξιώματος. Άραγε πόσο ωραία, θα ήταν η χώρα μας και ειδικότερα ο τόπος μας, αν οι εκλεγμένοι απ’ το λαό, έπρατταν ως παρορμητικοί και ερασιτέχνες, παρά ως επαγγελματίες; Δεν έχω επιτρέψει σε κανέναν, ούτε και θα επιτρέψω ποτέ,  να με χαρακτηρίζει με κακοήθεις περιγραφές. Επίσης, θα ήθελα να εκφράσω την πικρία μου, ως προς την ανήθικη στάση, αναφοράς στο πρόσωπό μου, καθώς απουσίαζα απ’ τη συνεδρίαση. Κλίνοντας, θα ήθελα να τονίσω, πως ότι κάναμε, το κάναμε για την πόλη μας, τη Νάουσα!


Με εκτίμηση,
Φανιάδης Φώτης


Υ/Γ: Η επιστολή συντάχθηκε, με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα από τοπικό ενημερωτικό ιστότοπο και έπειτα από πολλαπλές προσπάθειες επικοινωνίας, με τον κύριο δήμαρχο, δίχως ανταπόκριση".




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου