Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Η Νάουσα στο έλεος των κάφρων!

Μια πανέμορφη βρυσούλα δημιουργήθηκε στον πεζόδρομο της Μπιγκάνου από τον δήμο, ενώ ο ιδιοκτήτης του παρακείμενου καταστήματος κ.Καζεπίδης( στην φωτογραφία μας με τον άρχοντα...Τζόρμπα!) φρόντισε να καλλωπίσει την γωνιά με όμορφα λουλούδια και ένα δένδρο. Αμ δε που θα γλίτωναν από τους κάφρους, που έσπασαν την βρύση και κατέστρεψαν το δένδρο και τα λουλούδια. Ελπίζουμε ότι η δημοτική αρχή θα αποκαταστήσει την ζημιά και θα ξεκινήσει την διαδικασία τοποθέτησης καμερών ασφαλείας στους ανοικτούς δημοτικούς χώρους, ώστε κάποια στιγμή αυτό το τσούρμο των αλητήριων να λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...