Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Η Νάουσα στο έλεος των κάφρων, νούμερο 2!

Οι φωτογραφίες μας αδιάψευστος μάρτυρας ότι η καφρίλα, ακόμη και αυτών των γνωστών..."ευυπόληπτων" κυρίων και κυριών, ζει και βασιλεύει στους χώρους πέριξ των κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης. Οι φωτογραφίες τραβηγμένες το πρωινό της Παρασκευής και του Σαββάτου.Η πρώτη φωτογραφία από την περιοχή του γηπέδου με τα αδέσποτα να κάνουν..πάρτι! Η δεύτερη, μπροστά στον ΟΤΕ, όπου ο μικρός κάδος σκουπιδιών ξεχείλισε και τα σκουπίδια..
.πέταξαν και ο τρίτος απέναντι από τα ΚΤΕΛ Ημαθίας, όπου η σακούλα των απορριμμάτων ξεσκίστηκε από τα αδέσποτα και πάλι! Το θέμα το έχουμε επισημάνει κατά κόρον. Η Νάουσα δυστυχώς είναι μια βρώμικη πόλη. Χρειάζονται ποινές εδώ και τώρα, αλλιώς η κατάσταση θα εκτραχυνθεί!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...