Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Δικηγορικό γραφείο Σάββας Ακριτίδης και...κόρες!

"Στου Ακριτίδη το γραφείο οι δικηγόροι γίναν δύο" γράφει η σχετική πινακίδα που κρατάνε Σάββας και Ανθή, στην ορκωμοσία της πρωτότοκης της οικογένειας Μαργαρίτας, η οποία είναι πλέον ασκούμενη δικηγόρος στο γραφείο του Σάββα. Με δεδομένο ότι και η
Ανθή είναι πρωτοετής στη Νομική της Θεσσαλονίκης σε λίγα χρόνια η φίρμα προβλέπεται να αλλάξει σε "Σάββας Ακριτίδης και...κόρες". Καλορίζικη και ευτυχισμένη Μαργαρίτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...