Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Νέοι τρόποι εκτροπής της κυκλοφορίας λόγω...ξεφορτώματος!

Θέλεις να κλείσεις,απόλυτα παράνομα,την κυκλοφορία σε έναν δρόμο της Βέροιας(φυσικά ίδιο σκηνικό τακτικά θα δείτε και στη Νάουσα).Απλά τοποθετείς έναν κάδο απορριμμάτων στην μέση του οδοστρώματος και...
καθάρισες.Φανταστείτε βέβαια τι θα γινόταν,αν αυτό τον τρόπο επέλεγαν για φορτώσεις ή εκφορτώσεις όλοι οι επαγγελματίες στους,έτσι κι αλλιώς,στενούς δρόμους της ανάπλασης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...