Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Οχυρωματικά έργα στη Νάουσα!

Οχυρωματικά έργα ετοιμάζονται με ταχείς ρυθμούς στη Νάουσα,όπως βλέπουμε στην φωτογραφία μας, η οποία λήφθηκε σε οικοδομή επί της Σολωμού! Όχι δεν προετοιμάζονται οι Ναουσαίοι να αντιμετωπίσουν...
εισβολή των επιγόνων του μακελάρη Εμπού Λουμπούτ( αυτοί άλλωστε φθάνουν μέχρι την...Θεσσαλονίκη, που "αγιοποιεί" τον σφαγέα του Μικρασιατικού Ελληνισμού Κεμάλ),απλά προσπαθούν να καλύψουν τα υπόγεια και τα ισόγεια τους από θεομηνίες,αντίστοιχες του περασμένου Αυγούστου,όταν η καταρρακτώδης βροχή ήταν η αιτία να καταστραφούν πολλές περιουσίες! Όταν καείς άλλωστε στον χυλό,φυσάς και στο γιαούρτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...