Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Για όλα φταίει ο...κάδος!!! Όταν η ανευθυνότητα ορισμένων δεν έχει όρια!

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε για δίποδα γαϊδούρια  τα οποία παρκάρουν τα οχήματα τους στον ειδικό χώρο στάθμευσης των ΑΜΕΑ, επί της Ζαφειράκη ( και όπου αλλού υπάρχουν!!!) στη Νάουσα! Από χθες ανακαλύψαμε ότι τέτοια γαϊδουριά διαθέτει και ο...κάδος απορριμμάτων, ο οποίος, κάνοντας προφανώς την καθημερινή του βόλτα, έφυγε από την θέση του στο πεζοδρόμιο και  την άραξε, με το έτσι θέλω, στον χώρο στάθμευσης των αναπήρων!! Εμείς καλούμε τον δήμαρχο και την δημοτική αστυνομία της πόλης, να επιβάλλει πρόστιμο 200 ευρώ στον...
κάδο, καθώς και την Ελληνική Αστυνομία και το Τμήμα Τροχαίας της πόλης, να επιβάλλουν πρόστιμο 150 ευρώ και πόντους στο point system των...σημάνσεων των διαβάσεων των πεζών, επειδή δεν παραχωρούν προτεραιότητα στους Ναουσαίους και τις Ναουσαίες, αλλά μόνο στα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και τα μηχανάκια!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...