Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Φουντούλης vs Παπαδόπουλου για τα νερά που τρέχουν στο δρόμο από το κτίριο της ΔΕΥΑΝ!!


Για τα νερά που τρέχουν στο δρόμο που πηγαίνει στη Στράντζα, κάτω από το κτίριο της ΔΕΥΑΝ, στα παλιά σφαγεία της Νάουσας, έγινε η παρατήρηση του Γιώργου Φουντούλη προς τον πρόεδρο της Κώστα Παπαδόπουλο. «Μην ανέχεστε την ολιγωρία των υπαλλήλων σας» είπε ο κ. Φουντούλης, τονίζοντας ότι ο σπασμένος αγωγός είναι σε αυτή την κατάσταση εδώ και δυο χρόνια. Ο κ. Παπαδόπουλος απάντησε ότι
θα διορθωθεί η ζημιά σύντομα. Το ζήτημα είναι τι θα απαντήσουν οι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΝ στα λεγόμενα του πρώην προϊσταμένου τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...