Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Το χωριό του Αγίου Βασίλη στο άλσος του Αγίου Νικολάου! Σημαντική πρωτοβουλία του Γιάννη Γκαρνέτα


Μια σημαντική πρωτοβουλία ανέλαβε ο πρόεδρος της ΔΕΤ  κ. Γιάννης Γκαρνέτας, ώστε η Νάουσα να καταστεί την εορταστική περίοδο κέντρο τουριστικής προσέλευσης. Συγκεκριμένα θα κατασκευαστεί στο άλσος του Αγίου Νικολάου το «χωριό του Αγίου Βασίλη», το οποίο είναι σίγουρο ότι θα γίνει πόλος έλξης μικρών και μεγάλων…παιδιών από όλη την Βόρεια Ελλάδα!! Η εταιρεία που δραστηριοποιείται στην κατασκευή ανάλογων χωριών θα
είναι αύριο το πρωί στη Νάουσα, ώστε να δει τον χώρο, που είναι σίγουρα μαγευτικός και ελπίζουμε να είναι  και χιονισμένος στις γιορτές. Μπράβο στον Γιάννη για την πρωτοβουλία του, η οποία θα φέρει κόσμο στη Νάουσα , ο οποίος θα συνδυάσει το «χωριό του Αγίου Βασίλη» με μια επίσκεψη στα 3 Πηγάδια. Ελπίζουμε ανάλογες δράσεις να γίνονται σε όλη τη διάρκεια του χρόνου με την δημιουργία θεματικών πάρκων.

2 σχόλια:

  1. Δεν μας πειράζει καθόλου, αν θέλετε μπορείτε να το πάτε και στην διασταύρωση........έτσι και αλλιώς τα μαγαζιά της πόλης έχουνε κλείσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν βλέπαμε την θετική πλευρά του θέματος, θα μπορούσαμε να εκτιμήσουμε την αυξημένη επισκεψιμότητα της πόλης με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πρωταθλήτρια Ελλάδας Κ18 και 9η όλων των εποχών στο άλμα εις ύψος, η Ζωή Καραλιοπούλου

 Με νέο ατομικό ρεκόρ και μία εμφάνιση που επιβεβαιώνει τη διαρκή ανοδική της πορεία, η 17χρονη άλτρια του ύψους από τη Νάουσα, Ζωή Καραλιοπ...