Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Με άλμα στον… Θεό (2.11!) σάρωσε τρεις φορές το ατομικό του ρεκόρ ο Τεσσαρομάτης στον τελικό των ελληνικών γκραν πρι!



Τρεις φορές βελτίωσε την ατομική του επίδοση στο ύψος ο 17χρονος Γιώργος Τεσσαρομάτης της Γ.Ε. Νάουσας που πέρασε τα 2,11 μ. και πήρε την πρώτη θέση...
στον τελικό των ελληνικών «γκραν πρι» που διεξήχθη την Τετάρτη το απόγευμα στη Θήβα. Ο νεαρός άλτης είχε 2,06 μ. και στη Θήβα πέρασε σταδιακά τα 2,07μ., 2,09 μ. και 2,11 μ.
Στο μήκος γυναικών η Ευθυμία Κολοκυθά του ΓΑΣ Αλεξάνδρεια νίκησε με 6,48 μ. (+4,7), αλλά είχε ένα ακόμη άλμα στα 6,47 μ. (+2,0) «αγγίζοντας» το ατομικό της ρεκόρ (6,48 μ.).

1 σχόλιο:

  1. Μπιτέρνας Δημήτριος26 Ιουλίου 2012 στις 8:21 μ.μ.

    Μπράβο ρε παλίκαρε. Πέρασες κει το ρεκόρ του προπονητή σου. Η επόμενη ολυμπιάδα σε περιμένει, με συνοδό τον τεράστιο Αντώνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...