Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Πάνω από 600 άτομα στην τελευταία προεκλογική συγκέντρωση του Άγγελου Τόλκα στη Νάουσα


 Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους εσάς που στους δύσκολους αυτούς καιρούς για την πολιτική και τους πολιτικούς ήρθατε σήμερα εδώ", ήταν το πρώτο που είπε ο Άγγελος Τόλκας στους Ναουσαίους. Στη μεγαλύτερη συγκέντρωση της Ημαθίας, σε μια μεγαλειώδη συγκέντρωση που δεν έλειπε κανείς, 600 και πλέον άτομα έδειξαν έμπρακτα τη στήριξή τους στο πρόσωπο του.  Ο Άγγελος στην ομιλία του αναφέρθηκε εκτενώς στο έργο του, τα 2,5 αυτά χρόνια και στη συνεχή προσπάθειά του να τιμήσει την ψήφο των πολιτών. Ήταν μια ομιλία από καρδιάς, συναισθηματική, επί της ουσίας. Μίλησε για όλα, απάντησε σε όλα. Έθεσε τα διλήμματα, και ως προς τα κόμματα αλλά και ως προς τα πρόσωπα. "Αποφασίστε ποιος
θέλετε να σας εκπροσωπήσει αύριο στη Βουλή, ποιος πιστεύετε ότι μπορεί καλύτερα να εκπροσωπήσει την Ημαθία και την Ελλάδα", είπε ο Άγγελος και ζήτησε την στήριξη όλων των Ημαθιωτών.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...