Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Τα συνεταιράκια και η ...Ναουσάρα!!!

Γνωστοί και οι δυο τους από τη συμμετοχή τους στην ομάδα της Νάουσας της χρυσής εποχής ( ο Σάββας έπαιξε και στην Α΄Εθνική με τη Ναουσάρα!!). Σάββας  ιακωβίδης και Γιάννης Γρηγορίου (παιδικός μου φίλος και πολύ καλός παίκτης με μεγάλη πορεία στον Πανιώνιο!). Διατηρούν πρακτορείο ΠροΠο επί της Χ. Λαναρά και ο τοίχος τους είναι γεμάτος από τις ποδοσφαιρικές αναμνήσεις του ...
παρελθόντος!! Ελπίζουμε ότι και οι δυο τους θα δώσουν το παρών στη νέα προσπάθεια που καταβάλει η ομάδα της Νάουσας, που δουλεύει μεθοδικότατα κάτω από τις οδηγίες του παλιού τους συμπαίκτη Βασίλη Αργυρίου, ώστε να τι δούμε ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τυποποιημένο παγωτό 0% σε ξυλάκι...56 ευρώ το κιλό !

  Υπάρχει ακρίβεια στην αγορά; Λειτουργούν ανεξέλεγκτα τα καρτέλ στα τρόφιμα και τα είδη βασικής ανάγκης; Ξέρετε ποια ήταν η τιμή κιλού