Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

Άγγελος, Τάσος."Φύγε συ, έλα συ¨" και ο Μπούλης έμεινε με την απορία!!!

Ώρα ΠΑΣΟΚ εφαρμόζει, ως συνήθως, ο βουλευτής κ. Τόλκας, όσον αφορά την παρουσία του σε διάφορες εκδηλώσεις. Καθυστερημένος είχε προσέλθει στη σύσκεψη για τον κάθετο άξονα της Εγνατίας ( τον οποίο μάλλον τον έχει φάει ξανά το πράσινο...σκοτάδι!!!) καθυστερημένος και σήμερα στη συνέντευξη Φουντούλη και Τζι. Αντίθετα ο Τάσος Σιδηρόπουλος έρχεται πάντοτε στην ώρα του, αλλά την ...
κάνει  ( με ελαφρά που λέει και η Αννίτα )την κατάλληλη ώρα, μια και οι υποχρεώσεις τρέχουν, εκλογές έρχονται γαρ!!! Έτσι και σήμερα ο Τάσος αποχώρησε λίγο πριν έρθει ο Άγγελος, με αποτέλεσμα να επαληθευτεί για μια ακόμη φορά η λαϊκή ρήση "φύγε συ, έλα συ". Δικαίως λοιπόν απορεί ο Μπούλης στην άκρη των δυο φωτογραφιών, αφού τα πάντα γίνονται εν ριπή οφθαλμού. Πρόσωπο της ημέρας πάντως ο Τάσης Χριστοδούλου, που απεύθυνε προσωπικό μήνυμα του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για την επίτευξη της συμφωνίας. Τάσης και πάσης ...ανάπτυξης πλέον!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά το έργο επεξεργασίας νερού στον Άγιο Νικόλαο της Νάουσας

Με γρήγορους ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής της «Μονάδας Πρωτοβάθμιας Επεξεργασίας Νερού Νάουσας», ενός έργου που σχεδιάστηκε γ...