Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

10 χρόνια γιόρτασε η "Φάρμα ΕΠΕ" του Φώτη Φανιάδη με τρικούβερτο γλέντι στου "Δαλαμάρα"

Δέκα χρόνια λειτουργίας γιόρτασε το βράδυ της Παρασκευής 25ης Νοεμβρίου η "Φάρμα ΕΠΕ" του κ. Φώτη Φανιάδη, με ένα τρικούβερτο γλέντι στο καζάνι του  Δαλαμάρα. Πολλοί οι φίλοι της εταιρείας γεωπονικών ειδών του Φώτη, που τον τίμησαν με την παρουσία τους ( ανάμεσα τους το...κονκλάβιο του ΦΑΣ( πρόεδρος και ταμίας!!!). Στο χορό πρώτο ο Πάνος Αδαμίδης, ενώ τα ψητά επιμελήθηκε ο Θοδωρής Φανιάδης ( έβγαλε μερίδα και για τον πρόεδρο της ...ΔΕΗ και τον Παπακωνσταντίνου!!!) Από μας ευχές να τα εκατοστήσει η "Φάρμα" και να συνεχίσει να στηρίζει τη Νάουσα και την κοινωνική ζωή της Νάουσας. Δείτε video και φωτογραφίες από το γλέντι.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τροχαίο δυστύχημα με έναν νεκρό στην πόλη της Βέροιας

 Χθες (22 Ιουνίου 2026) και ώρα 20:40 περίπου στη Βέροια, Ι.Χ.Ε. όχημα που οδηγούσε 60χρονος ημεδαπός και επέβαινε 64χρονη ημεδαπή, εξετράπη...