Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

¨Ενα ακόμη πετυχημένο μουσικό...μεσημέρι σήμερα στο "Home" με τη μπάντα του Αποστόλη Ζαφειρίου!!Video

Ένα ακόμη πετυχημένο μουσικό ..μεσημέρι( που κατέληξε φυσικά μέχρι βαθέως απογεύματος!!!) είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι φίλοι του "Home" σήμερα. Η μπάντα του Αποστόλη Ζαφειρίου τους ταξίδεψε στον κόσμο της ποιοτικής ελληνικής μουσικής και με τη βοήθεια του τσίπουρου και του καλού μεζέ που σερβίρισαν οι  ...Ηοmeιστες ( γεια σου Χριστίνα!!!) σίγουρα όλοι οι θαμώνες του έφυγαν με μια ισχυρή ...αντιμνημονιακή δόση. Ραντεβού το επόμενο Σάββατο φυσικά!!!ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO!!















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...