Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Συλλήψεις στη Νάουσα για παράνομο παιχνίδι σε καφενείο


 Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ημαθίας συνελήφθησαν χθες (23-10-2011) το βράδυ, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφαλείας Νάουσας, εννέα ημεδαποί, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί παιγνίων.  Ειδικότερα, στη Ναόυσα, ύστερα από ...αστυνομικό έλεγχο σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (καφενείο) συνελήφθη ένας 42χρονος διότι επέτρεπε τη διενέργεια τυχερού παιγνιδιού, συμμετέχοντας και ο ίδιος, στους υπόλοιπους οκτώ (8) θαμώνες του καταστήματος στοιχηματίζοντας με μάρκες που αντιστοιχούσαν σε χρήματα.  
Κατά τον έλεγχο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:
το χρηματικό ποσό (109,25) €, δύο τράπουλες των (52) παιγνιόχαρτων και (531) μάρκες πονταρίσματος διαφόρων τύπων.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελε
ιοδικών Βέροιας.

4 σχόλια:

  1. αντε ρε σοβαρευτειτε εκει στην αστυνομια της ναουσας.εδω ο κοσμος καιγετε κ αυτοι κυνηγανε τους ψιλικαντζηδες.109 δια 9,δηλαδη 12 ευρω εκαστος.μηλαμε για πολυ μαυρο χρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα "μυστικά του βάλτου" στον προαστιακό σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκη- Βέροια -Νάουσα- Έδεσσα. Θέλουν απευθείας γραμμή και τα Γιαννιτσά!

 Νέα χάραξη, μέσω "βάλτου" ( αφού στο σημείο υπήρχε η λίμνη των Γιαννιτσών, για αυτό και η σιδηροδρομική γραμμή την εποχή της απε...